Spelregels

Workshop.nl is een boekingsplatform waar de (professionele) workshop aanbieder gratis zijn/haar activiteiten kan aanbieden. De volgende regels zijn van toepassing op alle informatie die wordt geüpload naar Workshop.nl. Accounts die de spelregels van Workshop.nl overtreden, kunnen wij opschorten om een veilige omgeving voor gebruikers op Workshop.nl te handhaven en de kwaliteit te waarborgen.

  • Snelle communicatie

    Van alle actieve aanbieders op Workshop.nl wordt verwacht dat zij snel en professioneel reageren op aanvragen en overige communicatie omtrent boekingen. De aanvragen worden via e-mail en sms gestuurd om de reactietijd te bevorderen. Indien geen berichten worden beantwoord en wij merken dat dit vaker voorkomt, wordt het account met de bijbehorende workshop(s) automatisch binnen 14 dagen gearchiveerd.

  • Klantbeoordelingen en Reviews

    Klanten hebben de mogelijkheid om jou als aanbieder te beoordelen. Dankzij deze beoordelingen krijgen andere klanten een beeld van jouw service. Verkopers met een goede beoordeling worden eerder door klanten gekozen. Nadat de workshop heeft plaatsgevonden, ontvangt de klant een verzoek om de workshop te beoordelen. Een beoordeling verschijnt ook in je verkoopaccount op Workshop.nl. Je hebt de mogelijkheid hierop te reageren en de negatieve beoordeling van een klant om te buigen door het aanbieden van een passende oplossing.

    We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over de workshop aanbieders die op het platform staan. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

    WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

    Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

  • Upload correcte informatie

    De verstrekte informatie moet correct, nauwkeurig, actueel en volledig zijn. Upload alleen goede kwaliteit foto’s en video’s die jouw eigendom zijn of waar je toestemming voor hebt. Daarnaast mag je niet zomaar andermans activiteiten uploaden of daarmee adverteren. Workshop.nl heeft na ontvangst van de content (beeldmateriaal en teksten) de volledige rechten (niet-exclusief, royaltyvrij, permanent en onherroepelijk) om de content te gebruiken voor marketingactiviteiten. Door het indienen van de content op ons platform gaat de aanbieder ermee akkoord dat Workshop.nl de content in alle media mag gebruiken, reproduceren, publiceren en verspreiden.

  • Diversiteits- en inclusiviteitsbeleid

    Elke onderneming zou een afspiegeling van de samenleving moeten zijn. En in die samenleving leven verschillende bevolkingsgroepen met een andere culturele achtergrond. Daarnaast zijn er groepen werknemers die met arbeidsbeperkingen te maken hebben en maar al te graag aan het werk willen. Beleid om diversiteit en inclusiviteit te bevorderen is dan ook meer dan gewenst. Wij streven ernaar dat Workshop.nl een platform is die vrij is van oordeel of vooringenomenheid, ongeacht ras, religie, nationale afkomst, etniciteit, handicap, geslacht, geslachtsidentiteit, seksuele geaardheid of leeftijd. Waar handicap of fysieke uitdagingen een belemmering voor deelname kunnen zijn, vragen we workshop aanbieders om alle redelijke aanpassingen mogelijk te maken om maximale veilige inclusie voor iedereen mogelijk te maken, en als dit niet mogelijk is, dit vooraf duidelijk te maken.

  • Kennisgeving en verwijderingsbeleid

    Als je de eigenaar bent van het copyright of andere daarmee verband houdende rechten met betrekking tot materiaal dat geüpload is op Workshop.nl, en je hebt een gegronde reden om aan te nemen dat jouw intellectuele eigendoms- of vergelijkbare rechten geschonden zijn, stuur ons dan een e-mail naar info@workshop.nl en vermeldt de volgende informatie in het bericht: een werkende URL naar het desbetreffende materiaal met de aard van de klacht en de reden waarom je die hebt ingediend. Wij zullen vervolgens de ontvangst van jouw bericht bevestigen. Daarna nemen wij contact op met degene die het desbetreffende materiaal naar onze website heeft geüpload om diegene op de hoogte te brengen van de klacht/het verzoek, en vragen we hem of haar het probleem samen met jou op te lossen.